FAIL (the browser should render some flash content, not this).

 

 

לחץ לדוגמאות לקמפיין לידים

 

לידים

לידים - הגדרה קצרה

לידים הם פרטי יצירת הקשר בזמן אמת של לקוח המתעניין בשירותי העסק שלך או במוצר אוותו אתה מציע.

 

שיטת העבודה

לא כל קמפיין מתאים לאיסוף לידים וברוב המקרים אנו מעדיפים לבחון את הקמפיין על בסיס חשיפות ו/או הקלקות לפי שנחליט לעבוד על בסיס לידים.

 

בעבודה איתנו, הלקוח ירכוש עמוד נחיתה שיאוחסן בשרתינו או יספק עמוד נחיתה משלו (ואנו נתאים אותו למערכת שלנו).

 

כאשר הקמפיין יעלה לאוויר, נוכל להתחיל לבחון את יחס ההמרה שלו. לאחר שנקבל תמונה לגבי יחס ההמרה - נוכל להמשיך את העבודה על בסיס תשלום פר ליד.

 

 

פנה אלינו עכשיו להצעת מחיר בנושא לידים

 

רצוי מאד לתאר את התחום בו הנך מבקש/ת לאסוף לידים כדי שנוכל לתת לך הצעת מחיר כבר במייל הראשון או בשיחת הטלפון הראשונה. אם יש עמוד נחיתה קיים, ניתן להשתמש בו ויש לציין את כתובתו.

 

פרסום בפייסבוק

 

 

 

שם

כתובת אימייל

תיאור הקמפיין והתחום (יש לציין בפרטים את מהות הפניה ובמידה וקיים עמוד נחיתה או אתר, נא לציין את כתובתו) - נא לפרט בהרחבה. לא כל קמפיין מתאים לעבודה על בסיס ליד!

 

נבנה עוצב ותוכנן ע"י אייל שיפר - מנהל קריאייטיב פתרונות עסקיים