FAIL (the browser should render some flash content, not this).

 

 

לחץ לדוגמאות לקמפיין לידים

 

לידים

לידים - הגדרה קצרה

לידים הם פרטי יצירת הקשר בזמן אמת של לקוח המתעניין בשירותי העסק שלך או במוצר אוותו אתה מציע.

 

למי מתאים שירות איסוף לידים

כל עסק שמוצריו או שירותיו מתאימים לקהל רחב כמה שיותר (מוצר או שירות גנרי) ומסוגל לטפל בפניות מכל הארץ או מאזורים רחבים במיוחד, מומלץ שירכוש לידים.

 

חשוב! לאחרונה נתקלנו בעסקים המוכרים לידים במחירים של בין 5 ל - 10 שקלים לליד. למען ההבהרה, מדובר בלידים "שיתופיים" (או מולטי ליד). לידים אלו נמכרים לעוד 5 עד 10 חברות במקביל, אינם איכותיים כלל ומקטינים את סיכויי הסגירה נוכח שיטת "כל הקודם זוכה". הלידים שלנו הינם בלעדיים (אנו מתחייבים לכך בחוזה/הזמנת עבודה), איכותיים ונמסרים אך ורק ללקוח או מי מטעמו.

 

איך אנחנו יכולים לעזור בהשגת לידים איכותיים

אנו מסוגלים לייצר לידים בלעדיים כמעט לכל תחום ולכל קמפיין. בין אם יש לך באנרים ועמודי נחיתה ובין אם לא. אנו מספקים פיתרון שלם ליצירת לידים לעסקים ונותני שירותים ו"תופרים" חליפה שלמה למטרת איסוף ויצירת לידים החל מבניית עמוד נחיתה, מערכת ניהול לידים, בניית באנרים, קופירייטינג וקריאייטיב. התשלום הוא עבור פניה. לא עבור חשיפות ו/או הקלקות.

עמודי הנחיתה שלנו יגרמו ללקוחות הפוטנציאליים שלך לפנות אליך ולרכוש ממך שירותים ובאמצעות כלי אופטימיזציה מתקדמים, ניתן לשפר את התוצאות. מומלץ מאד לכלול הטבה כלשהי או תמריץ (שיעור מבוא חינם, ייעוץ או צ'ק אפ ללא תשלום וכדומה).

לידים נאספים באמצעים שונים כגון: מועדוני לקוחות והטבות בדואר אלקטרוני, באנרים באתרי פרמיום (כמו Ynet, פייסבוק, הארץ, דה מארקר, גלובס, NRG ועוד) פופאפים ופופאנדרים.

אנו ניתן לך גישה למערכת ניהול לידים בה תוכל לצפות בלידים בזמן אמת ולטפל בהם ברגע שהם מגיעים כאשר הם עדין לידים "חמים".

מחירי לידים משתנים בהתאם למוצר או השירות.

 

פנה אלינו עכשיו להצעת מחיר בנושא לידים

 

רצוי מאד לתאר את התחום בו הנך מבקש/ת לאסוף לידים כדי שנוכל לתת לך הצעת מחיר כבר במייל הראשון או בשיחת הטלפון הראשונה. אם יש עמוד נחיתה קיים, ניתן להשתמש בו ויש לציין את כתובתו.

 

מלא את הפרטים בטופס מטה וספר לנו על המוצר או השירות שלך. אנחנו נדאג לעמוד הנחיתה, למדיה ואתה תוכל להנות מלידים רבים ואיכותיים.

 

פרסום בפייסבוק

 

 

 

שם

כתובת אימייל

תיאור הקמפיין והתחום (יש לציין בפרטים את מהות הפניה ובמידה וקיים עמוד נחיתה או אתר, נא לציין את כתובתו) - נא לפרט בהרחבה

 

נבנה עוצב ותוכנן ע"י אייל שיפר - מנהל קריאייטיב פתרונות עסקיים